Loading...

Border

Tina, douanière à l’efficacité redoutable, est connue pour son odorat extraordinaire. C'est presque comme si elle pouvait flairer la culpabilité d’un individu. Mais quand Vore, un homme d'apparence suspecte, passe devant elle, ses capacités sont mises à l'épreuve pour la première fois. Tina sait que Vore cache quelque chose, mais n’arrive pas à identifier quoi. Pire encore, elle ressent une étrange attirance pour lui...

Border en streaming:

Comments

  1. Anon 20.01.19

    It's not pronounced sim BY yot

  2. Anon 20.01.19

    Border looks epic not sure about the writing

  3. Anon 20.01.19

    Holy cow ߘ #WeAreBorder

  4. Anon 20.01.19

    In association with Marvel????? Border is Marvel...... its Spiderman's enemy.......

  5. Anon 20.01.19

    2:21

  6. Anon 20.01.19

    I'm surprised I got to this before Jeremy lol

  7. Anon 20.01.19

    Hit Like For Border Blockbuster...

  8. Anon 20.01.19

    Reminds me of the game Prototype!

  9. Anon 20.01.19

    Waiting ߘ

  10. Anon 20.01.19

    Holy freakin hell. Goosebumps

  11. Anon 20.01.19

    Finally this is better the Border wow

  12. Anon 20.01.19

    WE are Border

  13. Anon 20.01.19

    \"Sim-Buy-Oats\" ?

  14. Anon 20.01.19

    this Border one looks better than a spider-man 3. \nWho agrees with me?

  15. Anon 20.01.19

    So sad they waste such a great villain by not including Spider-Man smh

  16. Anon 20.01.19

    Me a gustado

  17. Anon 20.01.19

    Gotta admit I’m a little iffy on how the face moves, but it does look creepy. So that works

  18. Anon 20.01.19

    SIM - BYE - YAWT dafuq?

  19. Anon 20.01.19

    Now that’s a trailer and that looks fucking awesome

  20. Anon 20.01.19

    Ya esta un poco mejor :v

  21. Anon 20.01.19

    Ok two words to say....\nHELL YES!!!!!!!

  22. Anon 20.01.19

    I don't like the fact that the symbiote is apart of his natural body...idk it seems wierd.

  23. Anon 20.01.19

    WE ARE Border GIVES WE BONE CHILLING IM SO READY

  24. Anon 20.01.19

    I was once vehemently against the idea of a Border movie that did not feature Spider-Man...however... things have changed.

  25. Anon 20.01.19

    Hell yeah a Prorotype movie

  26. Anon 20.01.19

    This is fockin' sick!!

  27. Anon 20.01.19

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Anon 20.01.19

    Andrew Garfield is the 2nd best Spider-Man of all time

  29. Anon 20.01.19

    oh my god !!!!

  30. Anon 20.01.19

    Y spiderman ???


Leave your comment

PHOTOS